top of page

סדרת "ללמוד תכנות בעברית"

רן בר-זיק

״הוצאתי עם 'כריכה' שלושה ספרים מורכבים שהיה מאוד לא פשוט להוציא אותם. כל התהליך נוהל במקצועיות, אדיבות והרגשתי שאני בידיים טובות. והתוצאה? לאלפי הקוראים שלי היו רק מילים טובות. את ספרי הרביעי גם אוציא ב'כריכה'."

להוציא ספר זה מפחיד.
תהליך הכתיבה יכול להיות קשה ומורכב, אבל בסופו של דבר זה רק אני מול מכונת הכתיבה, או מעבד התמלילים. אבל אחרי שמחליטים להוציא ספר, פתאום מבינים שיש כל כך הרבה דברים לעשות וזה מלחיץ. עריכה, הגהה ראשונה, הגהה שניה. מה, יגעו לי בטקסט? ואם זה לא ימצא חן בעיני? למי אני אמור לפנות? קודם זו עריכה לשונית ואז הגהה או ההיפך? ומה זה תיקוני הקלדה? ועימוד?!? אני רק רוצה לראות את הספר שלי יוצא לאור ובתקווה גם נמכר.
מזל שיש את ליאורה פרידן המוכשרת ואנשי הצוות הנפלאים שלה מ"כריכה – סוכנות לסופרים". באתי אליה עם טיוטה לספר, פניקה מוחלטת וחוסר אמונה שהדבר הזה יכול לקרות. הודות לעזרה ולתמיכה שלה זה הצליח. הוצאתי עם "כריכה" שלושה ספרים מורכבים שהיה מאוד לא פשוט להוציא אותם. כל התהליך נוהל במקצועיות, אדיבות והרגשתי שאני בידיים טובות. והתוצאה? ל"אלפי הקוראים שלי היו רק מילים טובות. את ספרי הרביעי גם אוציא ב"כריכה".

bottom of page