top of page

"בין אורות לשכחה"

צפנת בן דוד

"ליאורה הייתה איתי יד ביד, עודדה, כיוונה, הרגיעה, החמיאה, כל מה שמיילדת טובה יודעת לעשות כדי שהיילוד יצא שלם ומושלם ללא פגע שמח ובריא לעולם."

מה שלא היה ידוע לי כלל ושלא התנסיתי בו מעולם – הפקת ספר שכתבתי והוצאתו לאור, ניראה עכשיו בעיני כאחת החוויות המרגשות והמתגמלות ביותר.
הגעתי לליאורה פרידן לאחר שיטוטים בג'ונגל המפיקים והעורכים שהבהילו אותי בתאוות המימוש העצמי הכלכלי שלהם... בתמימותי ובמצב של חוסר נסיון קיבלתי המלצה חמה מעורכת דין העוסקת בתחום המול"ות ומודעת למצב הבעייתי של סופרים בראשית דרכם שאמרה: אני ממליצה בחום לפנות לליאורה, היא מקצועית הגונה ואיכותית. את תהני ממנה.
פניתי לליאורה, ומאותו רגע התחלנו להתקדם יחד בתהליך שהושלם בדיוק בימים אלה. ליאורה הצליחה לתזמן כך שפרי עמלנו הבשיל, ובישרה לי שהספרים מוכנים ומחכים בדפוס ממש לפני ראש השנה לפני כניסת החג וכניסת הסגר השני של הקורונה.
לא שיערתי שזה יצליח. זו הייתה הפתעה מקסימה של התגשמות.
כל התהליך, מבחירת העורכת המקצועית הטובה –שלומית ליקה, דרך כל שאר הנוגעים בדבר, המקצועיים והקפדנים, ועד שלב ההפקה הסופי, ליאורה הייתה איתי יד ביד, עודדה, כיוונה, הרגיעה, החמיאה, כל מה שמיילדת טובה יודעת לעשות כדי שהיילוד יצא שלם ומושלם ללא פגע שמח ובריא לעולם.
אני מתבוננת בספר ושמחה. יצירה ראשונה שלי. כמוסה ותמציתית כניצן. אני מודה מקרב ליבי לליאורה אשר בזכותה, בדרך שפעלה, נשמרה העדינות היקרה של הדבר החדש. וזה הרי לא מובן מאיליו.
מאחלת לה המשכים מוצלחים ומשמחים, ולכל מי שיפנה אליה להוצאת ספרו מאחלת הצלחה וסיפוק מהתהליך המיוחד כפי שחוויתי אני.
שנה טובה ועוד שנים רבות מוארות בחדות היצירה.

bottom of page